Infiintare Firma

Infiintare Firma

Pentru a infiinta o firma aveti nevoie de urmatoarele documente:Acte firma

  • Copie B.I./C.I./Pasaport – asociat(i),
  • Copie B.I./C.I./Pasaport – administrator(i),
  • Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor) si, daca este cazul, al spatiului unde este punctul de lucru,
  • Rezervarea de denumire,
  • Contract de comodat (– imprumutul spre folosinta al locatiei unde va fi sediul social),
  • Actul Constitutiv al societatii comerciale,
  • Declaratia de asociat/asociat unic (si de administrator daca este cazul) data in fata notarului,
  • Specimenul de semnatura,
  • Dovada depunerii capitalului social (pentru banca se face un dosar separat!),
  • Acordul asociatiei de proprietari/locatari (atat pentru sediul social, cat si pentru punctul de lucru – daca locatiile sunt separate si daca este cazul),
  • Cererea de infiintare a societatii,
  • Anexa privind inregistrarea fiscala,
  • Declaratia pentru obtinerea autorizatiilor.

Dintre acestea, initial, trebuie sa aduceti Dvs.:

  • Copia dupa B.I./C.I./Pasaport – pentru asociat(i),
  • Copia dupa B.I./C.I./Pasaport – pentru administrator(i),
  • Copia dupa Contractul de Spatiu

si, de asemenea, trebuie sa pregatiti 3 variante de denumire a societatii comerciale.

Declaratia de asociat/asociat unic (si administrator, daca este cazul), precum si Specimenul de semnatura, se dau in fata notarului, dar se pot da si in fata judecatorului. (In cazul in care le dati in fata judecatorului castigati bani, dar pierdeti timp; in cazul in care le dati in fata notarului, castigati timp, dar trebuie sa platiti.)

Toate celelalte acte ce trebuie incluse in dosar sunt redactate de catre noi.